در حال بارگذاری
معاون راهداری استان خبر داد:

خط‌کشی ۳۶۰ کیلومتر از راه‌های خراسان‌شمالی طی امسال

شماره خبر : 889 - https://asreatrak.ir/short/erXPW

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خراسان شمالی گفت: ۳۶۰ کیلومتر از راه‌های خراسان شمالی طی سه ماه گذشته خط‌کشی شد.

به گزارش «عصراترک» به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی، حامد معروف گفت: باتوجه‌به تاثیر خطوط ترافیکی در ارتقای ضریب ایمنی راه‌ها و کاهش سوانح جاده‌ای، ۳۶۰ کیلومتر از راه‌های استان طی بهار امسال خط‌کشی شده است.

 وی افزود: ۷ هزار مترمربع علائم افقی و خط‌نوشته و ۱.۵ کیلومتر تعمیر و نصب حفاظ ایمنی گاردریل و نرده پل از دیگر اقدامات در راستای ایمن‌سازی جاده‌هاست.

 این مسئول اظهار کرد: طی این مدت نصب و تعمیر ۱۷۰ متر مربع تابلوهای اطلاعاتی راه‌ها با اولویت نقاط پرتصادف، راه‌های آسیایی و گردشگری و ایمن‌سازی ۱۱۵ عدد سر گاردریل انجام شد.

معروف افزود: ارتقای عملکرد و حفظ و نگهداری سیستم روشنایی و تونل به طول ۱۰۰ کیلومتر از اقدامات دیگر به منظور ارتقای ایمنی راه‌ و حریم بوده است.

 وی خاطرنشان کرد: کاربران جاده‌ای می‌توانند هرگونه اشکال در محورهای مواصلاتی استان را از طریق تماس با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها اطلاع دهند تا در اسرع وقت برطرف شود.

 

انتهای خبر/ رحمانی

0 نظر

ارسال نظرات